loading...
پویا دانلود
بنر پویا دانلود
پویا دانلود
بازديد کننده گرامي به پویا دانلود خوش آمـديد

:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در پویا دانلود و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
:: امکانات ويژه مانند(چت روم , فال حافظ , تعبير خواب , فال روزانه , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
:: مطالب سايت کاملا مجاز مي باشد و در صورت عدم رضايت صاحب اثر حذف مي شود

:: در بخش نظرات مطالب،عکس،نرم افزار و... درخواستي خود را براي ما بفرستيد تا در سايت قرار دهيم

:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت چپ بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد

سایت تفریحی پویا دانلود ساعات خوشی را برای شما آرزومند است


تبلیغات


پویا دانلود دات آی آر


Hello

پویا دانلود دات آی آر



تبلیغات
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
پویا بازدید : 778 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

internet speed meter android مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما با Internet Speed Meter 1.3.0   اندروید

 

پویا بازدید : 8683 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر یک تصویر متحرک از ساحل است که می‌توانید به‌عنوان پشت‌صفحه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید. از جمله افکت‌های موجود برای این برنامه، افکت باران، افکت‌های صوتی، پشت صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی و قابلیت تکان دادن موبایل برای شدت گرفتن امواج است! برای فعال شدن باران، پس از فعال‌سازی آن در منوی اصلی کافیست با دوبار لمس کردن صفحه شاهد بارش باران باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

beach lwp android لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6   اندروید

 

پویا بازدید : 7962 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود مرورگر فایرفاکس برای اندروید Mozilla Firefox 24 Final

بارگزاری سریع صفحات وب و امنیت بالا

دانلود فایرفاکس 24 برای اندروید Firefox Final

این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد. با نصب فایرفاکس برروی اسمارت فون خود قید مرورگر پیش فرض را بزنید و به جمع میلیونی فایرفاکس بپیوندید.

برخی از ویژگی های مرورگر Firefox اندروید:
- پشتیبانی از افزودنی ها نظیر مسدود کننده آگهی و مدیر رمز عبور
- نمایش فرمت های ویدئویی سایت های مختلف در مرورگر
- امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی شما
- بارگزاری سریع صفحات وب
- محیط کاربری آسان و ساده
- پشتیبانی از تمام اسمارت فون ها و تبلت ها با سایز صفحه مختلف
- امکان ذخیره ی سایت ها برای مطالعه ی آفلاین
- امکان افزودن و مدیریت بوکمارک ها به صورت حرفه ای
پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش

 

 

پویا بازدید : 8321 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد

 

پویا بازدید : 5787 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار FxCamera Classic ابزاری است برای ایجاد تغییرات و بهبود تصاویری که در موبایل شما هستند. این اپلیکیشن دارای بیش از ۳۰ فیلتر و ابزارهایی است که می‌توانید با اعمال کردنشان بر روی عکس، آن را بهبود دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندورید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

fxcamera classic android بهبود تصاویر با FxCamera Classic 1.0.0   اندروید

 

پویا بازدید : 8086 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

viber android ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.1.15   اندروید

 

پویا بازدید : 13143 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Sparky Lock Screen مجموعه‌ایست از تم‌های متنوع و خلاقانه برای صفحه‌ی لاک‌اسکرین گوشی اندرویدی شما. کافیست از مجموعه‌ یکی از لاک‌اسکرین‌ها را انتخاب کنید و سپس با انتخاب آن، به‌عنوان لاک اسکرین جدید موبایل شما انتخاب خواهد شد. این نسخه فقط مخصوص موبایل‌های اندرویدی است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

sparky lock screen android لاک اسکرین Sparky Lock Screen 0.99.5.6   اندروید

 

پویا بازدید : 16245 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

call of duty strike team بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد

 

 

password بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد لینک دانلود قسمت اول – 1000 مگابایت | لینک کمکی

download بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد  لینک دانلود قسمت دوم – 233 مگابایت | لینک کمکی

 

پویا بازدید : 7270 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود لایو وال پیپر زيبا و كم حجم WIND LiveWallpaper

WIND LiveWallpaper

 با قرار دادن لایو وال پیپر WIND LiveWallpaper بر روی صفحه نمایش ، چیزی فراتر از زیبایی را مشاهده خواهید کرد ! وجود مناظر سرسبز و ابرهای در حال حرکت بسیار شگفت انگیز خواهد بود . اما نکته جالب این جا است که سرعت چرخش فرفره با میزان شارژ باطری گوشی  شما تنظیم خواهد شد !  این تصویر زمینه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را کسب نموده و به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

 ویژگی های اصلی:

تغییرات چشم انداز به توجه به فرا رسیدن شب و روز

سرعت چرخش فرفره همزمان با قدرت باطری

نمایش سرعت ابر ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود کیفیت تصاویر

رفع برخی اشکالات

 

 

پویا بازدید : 8389 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

پویا بازدید : 5568 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به موبایل و تبلت خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه مختص تبلت است و برای موبایل خود باید نسخه‌ی دیگر این برنامه را دانلود نمایید.

 

photoshop touch android ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   اندروید

پویا بازدید : 7381 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Notif Pro ابزاری است برای ساخت نوتیفیکیشن‌های دلخواه و سفارشی شده در گوشی‌های اندروید. شما می‌توانید برای هرچیزی مثل پسوردها، لیست‌ها، عکس‌ها و… نوتیفیکیشن‌های دلخواه خود را داشته باشید. این نرم‌افزار از ۴ حالت کلی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند. حالت عادی که دارای یک عنوان و یک خط توضیح است، حالت Big Text که عنوان را به‌عنوان چندین خط توضیح نمایش می‌دهد، حالت Big Picture که عنوان و عکس انتخابی شما را نمایش می‌دهد و نهایتاً حالت لیست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

notif pro android ساختن نوتیفیکیشن‌های دلخواه با Notif Pro 1.0   اندروید

 

پویا بازدید : 14098 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است. 

 

photosohp touch ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch for phone 1.1.1   آيفون

 

پویا بازدید : 778 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار Advanced Clock Widget Pro یک ویجت کم حجم و کاربردی است که کارش اضافه کردن ویجت ساعت به صفحه‌ی خانه‌ی گوشی اندروید شماست. این ویجت تنظیمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در مصرف باتری بسیار خوب عمل می‌کند. از جمله قابلیت‌های این ویجت می‌توان به امکان تنظیم فونت و رنگ نوشته‌ها، قالبت‌های متنوع، وضعیت باتری به‌همراه زمان باقی‌مانده تا اتمام شارژ، نمایش نام اپراتور یا شبکه Wi-Fi، ساعت جهانی با امکان اضافه کردن ویجت‌های متنوع برای هر منطقه، وضعیت آب و هوای امروز و فردا، نشان دادن وضعیت آلارم‌های گوشی و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

advanced clock pro android ویجت ساعت حرفه‌ای Advanced Clock Widget Pro 0.761   اندروید

 

پویا بازدید : 1017 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

win8 launcher android لانچر Windows 8 +Launcher 1.5.1   اندروید

پویا بازدید : 1508 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (0)

تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱٫۴٫۴ و بالاتر دارید.

 

پویا بازدید : 694 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن فارسی و سرگرم کننده چیستان

یک نرم افزار ایرانی و سرگرم کردن برای دارندگان گوشی های اندرویدی

با دانلود و نصب برنامه “چیستان” می توانید دوستان و آشنایان را هم دور هم جمع کنید و یک مسابقه جذاب راه بیندازید.

اگر شما هم جز علاقمندان به چیستان و معما هستید می توانید مجموعه خوبی از آن را روی گوشی خود داشته باشید. با دانلود این نرم افزار بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود چیستان ها را بخوانید و جواب بدهید و نگاه کنید ببینید جواب درست بوده یا نه!

پویا بازدید : 707 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

نرم افزاری که هم اکنون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم کاری از تیم طلاپارس می باشد . با کمک این نرم افزار در گوشی های اندرویدی قادر خواهید بود از قیمت لحظه ای نرخ سکه و ارز با خبر  شوید . نرم افزاری کاربردی که مطمئن  قابلیت و رابط کاربری زیبای آن ، رضایت خاطر شما را به همراه خواهد داشت . برای دریافت این برنامه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

پویا بازدید : 727 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (1)

نرم افزار شارژ اتوماتیک ( AutoCharge ) ، یکی از نرم افزارهایی مفید برای خرید شارژ تلفن همراه می باشد. شما با این نرم افزار که بر روی تلفن همراه خود نصب می کنید قادر خواهید بود در 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی که هستید شارژ مورد نیازتان را خریداری کنید.محیط ساده و در عین حال زیبای این نرم افزار و سبک بودن آن ، راحتی بسیاری برای خرید شارژ به شما هدیه می دهد.امنیت خریدهای اینترنتی مهم ترین مساله ایست که کاربران به آن توجه می کنند.

 

 

پویا بازدید : 804 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه مفید WatchDroid می توانید از گم شدن یا دزدیده شدن گوشی اندروید خود جلوگیری کنید. استفاده ازتمامی امکانات این برنامه رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هزنیه ماهیانه نخواهد بود. در این نرم افزار فرمان های بسیار زیادی قرار داده شده ، فقط کافیست آنها را به گوشی خود اس ام اس کنید. از قابلیت های این برنامه  تعیین محل توسط شبکه یا GPS، بازیابی اطلاعات SIM ، مکان خود را با دوستتان به اشتراک بگذارید، محافظت از تعویض سیم کارت، زنگ زدن گوشی حتی در صورتی که گوشی سایلنت است، آخرین محل گوشی را قبل از اتمام باطری گوشی بازیابی کنید، پاک کردن اطلاعات گوشی، قفل دستگاه و . . . می باشد.(برای اندروید 1.5 و بالاتر)

 

 

پویا بازدید : 1100 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی اتومبیل رانی جدید و فوق العاده جذاب Forever Drive

به صورت 3D مخصوص تلفن های هوشمند اندرویدی

در بازی مسابقه ای Forever Drive از اتوموبیل های فوق العاده با طراحی زیبا و کارایی بالا لذت می برید. شما می توانید خودرو خود را با انتخاب های بسیار از جمله رنگ و پلاک و غیره سفارشی کنید. شما این بازی را به صورت 3D تجربه می کنید و دسترسی به ساختمان ها، آسمان خراش ها و انتخاب آهنگ دلخواه از ویژگی های این بازی جذاب است.
 

 

پویا بازدید : 798 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن جالب Ultimate Mouse Pro 2.4 برای تبدیل تلفن همراه به موس

این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد

نرم افزار Ultimate Mouse Pro برنامه ایست که تلفن شما را به وسیله ی جانبی برای کامپیوتر تبدیل می کند، در واقع با این برنامه تلفن شما می تواند موسی برای PC شود.

تبلت ها با صفحه نمایش بزرگ خود و یا تلفن های هوشمند قابلیت تبدیل شدن به موس و یا کیبرد بی سیم برای PC شما را دارند، برای این منظور کافی است Ultimate Mouse Pro را برروی تلفن و یا تبلتتان نصب کنید.
حال با هماهنگ کردن تلفن و تبلت خود از طریق IP قادر خواهید بود از تلفن و تبلت خود به عنوان موس و یا کیبرد وای فای استفاده کنید.

.

ویژگی های Ultimate Mouse Pro
- حرکت کردن مانند ماوس
- پشتیبانی از کلیک چپ و راست
- پشتیبانی از اسکرول میانی
- ورودی کیبورد از راه دور

 

 

پویا بازدید : 846 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار «پیشخوان اول» با امکانات متنوع ویژه مشترکان همراه اول

دانلود نسخه 1.0 این برنامه برای دارندگان گوشیهای اندروید

مشترکان همراه اول با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند سرویس‌های مختلفی از جمله آوای انتظار، اینترنت همراه، پیامگیر صوتی، انتظار و انتقال مکالمه و انتقال اعتبار را بدون نیاز به وارد کردن کدهای دستوری فعال یا غیرفعال کنند. همچنین در صورت دسترسی گوشی مشترک به اینترنت، فهرستی از تازه‌ترین آواهای انتظار نیز در پیشخوان اول قابل مشاهده و فعال‌سازی است.

 

 

امکان فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی طر‌ح‌های تشویقی از جمله طرح همراهان اول یا خرید بسته‌های اعتباری از جمله بسته‌های پیامک، اینترنت، ایران‌زمین و دانش‌آموزی هم بدون نیاز به وارد کردن کدهای دستوری در این نرم‌افزار فراهم شده است.
.
امکانات دیگری نیز از جمله دریافت موجودی، خرید شارژ، همبانک و جیرینگ از طریق نرم‌افزار پیشخوان اول، قابل دسترسی هستند.

 

پویا بازدید : 800 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جالب و کاربردی Sensor Music Player v2.343

مخصوص گوشی های هوشمند اندروید

اپلیکیشن Sensor Music Player یکی از پلیرهای محبوب و جالب برای اندروید است.
با استفاده از این برنامه شما می توانید بدون لمس صفحه گوشی خود با حرکت و ضربه دست خود به این پلیر فرمان بدهید و به آهنگ های مورد علاقه خود گوش کنید.

.

این پلیر دارای سه حالت فرمان پذیری می باشد:
- حالت عبور دست از بالای گوشی (Weve over)
- حالت ضربه زدن به گوشی (Hammer)
- حالت جیبی (Pocket)
.
حالت حالت زمانی کاربرد دارد که گوشی شما در جیب شما قرار دارد و می خواهید کنترل پلیر را برای تغییر آهنگ به دست بگیرید.

 

کنترل موزیک از راه دور با Sensor Music Player 2.343

این برنامه دارای یک حالت سفارشی (Custom) نیز می باشد که می توانید هر یک از این سه حالت را با هم انتخاب کنید و میزان حساسیت سنسور را تنظیم کنید. از دیگر ویژگی ها این برنامه اکولایزر و تقویت کننده باس، نوار جستجو هوشمند، ویجت برنامه برای دسترسی آسان، قابلیت نمایش لیست آهنگ ها و…

.

همچنین با قرار دادن حالت Fly Over می توانید با حرکت دادن دست خود جلوی دوربین روبروی تلفن همراه خود به آهنگ های بعدی گوش فرا دهید.
.
البته اگر این قسمت را برای انتخاب موزیک بر می گزینید؛ توجه داشته باشید اگر دوربین جلوی تلفن همراهتان قدرت رزولوشن پایینی داشته باشد؛ تنها با کشیدن دست روی دوربین روبروی تلفن همراه می توانید به آهنگ بعدی گوش فرا دهید.

.

 

پویا بازدید : 961 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

نرم افزار بسیار جالب و کاربردی Trapster شما را از دوربین پلیس مطلع میکند

این اپلیکیشن با بیش از 16.5 میلیون کاربر مخصوص اندروید می باشد

 

برای اطلاع از دوربین و مراکز پلیس، این نرم افزار را بر روی سیستم عامل های اندروید خود نصب کنید تا جریمه نشوید! اپلیکیشن Trapster نام نرم افزاز بسیار جالب و کاربردی است که بیش از 16.5 کاربر در سرتاسر جهان دارد.

.

در نقشه Trapster، مراکز پلیس و دوربین های سرعت سنج آن ها ثبت شده است و زمانی که شما به آین نقاط نزدیک می شوید، برنامه هشداری می دهد تا از سرعت خود بکاهید. اگر از مراکز پلیس عبور کردید و آنجا در نقشه ثبت نشده بود، این امکان را برای شما فراهم شده است که آن نقطه را در نقشه علامت بزنید و در این صورت هم برای شما و هم برای دیگران قسمت جدید اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است این نرم افزار در ابتدا نیاز به فعال شدن GPS و اینترنت دارد.

 

پویا بازدید : 789 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

اپلیکیشن Lie Detector HD یک برنامه جالب و دروغ سنج همراه

مخصوص گوشی های با سیستم عامل اندروید

نرم افزار Lie Detector HD یک نرم افزار جالب است که می تواند با کنترل کردن فشار خون، عرق دست و دمای انگشت راست یا دروغ گفتن را تشخیص دهد!

برای استفاده از این اپلیکیشن باید انگشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی یا تبلت قرار داده و به گفتن (فکر کردن) دروغ یا حقیقت مشغول شوید و سپس انگشت را از روی صفحه بردارید. اینجاست که این نرم افزار به شما می گوید که دروغ گفتید یا راست!
Loading...
>>
پویا بازدید : 1038 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

برای اطلاع از قیمت های بروز و لحظه ای جدیدترین محصولات موجود در بازار

اپلیکیشن ایرانی نبض بازار را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید

با کمک این نرم افزار بازار همیشه در موبایل شماست

نبض بازار نرم افزاری است برای اطلاع از جدیدترین محصولات موجود در بازار، در این نرم افزار می توانید از اخرین اخبار بازار ایران از قبیل محصولاتی که تازه وارد بازار شده است با خبر شوید.

اگر فرصت کافی برای رفتن به بازار موبایل، کامپیوتر و یا خودرو، برای با خبر شدن از آخرین و تازه ترین محصولات موجود را ندارید ما به شما نرم افزار نبض بازار را معرفی می کنیم.

.

این نرم افزار حاوی تازه ترین اخبار بازار کامپیوتر است، اخباری از قبیل آخرین محصولات موجود در بازار به همراه تصویر، قیمت و اطلاعات جانبی آن، در واقع با کمک این نرم افزار می توانید به روز به روز باشید.

.

 

پویا بازدید : 731 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

Loader Droid download manager

Loader Droid Pro download manager 0.9.1.3برای مدیریت دانلودهایی که در اینترنت انجام می دهید، نیاز به نرم افزاری دارید که بتواند برایتان این کار را به خوبی انجام دهد. یکی از این ابزارها که در گوشی های آندرویدی می توانید از آن استفاده کنید Loader Droid download manager نام دارد. این نرم افزار قادر است دانلودها را در همان موضعی که بار آخر قطع شده است دوباره از سر بگیرد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ادامه خودکار دانلود به هنگام اتصال مجدد اینترنت، تشخیص لینک های موجود در مرورگرها، استفاده و کاربر آسان اشاره کرد.

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.6 به بالا
پویا بازدید : 1240 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار معروف و قدرتمند فتوشاپ برای سیستم عامل اندروید

همه ما با نرم افزار فتوشاپ اشنایی داریم و نیاز به توضیح و معرفی این برنامه نمی باشد. نسخه اندروید این نرم افزار قدرتمند چندی است که ارائه شده و برای گوشی ها لمسی با عنوان Adobe Photoshop Touch در دسترس قرار گرفته است.


Adobe Photoshop Touch 1.4.1 / Mod 1.3.0
ویژگیها:

- دارا بودن اکثر امکانات اصلی نرم افزار همانند لایه ها، ابزارهای انتخاب، تنظیمات رنگ، نور ، روشنایی، فیلترها، ...

- قابلیت کار بر روی تصاویر با کیفیت بالا تا 12 مگاپیکسل

- آموزش مرحله به مرحله برای یادگیری نرم افزار

- استفاده آسان برای تبلت ها


تغییرات مهم نسخه رسمی:

- دو افکت جدید

- اصلاح باگ ها و تغییرات جزئی

پویا بازدید : 927 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)
با استفاده از این افزونه پس از نصب نرم افزار GO Launcher می تواند مدیریت کامل و دقیقی بر روی برنامه ه  ای در حا  ل اجرا و  افزایش  فضای خالی رم داشته باشید.
                                                       GO TaskManager 2.6 + EX 2.11 
 

ویژگیها:

-    دارای لیست سفید و سیاه برای بستن و نبستن نرم افزارها

-    پیغام هشدار هنگام کاهش فضای رم به میزان تعیین شده توسط کاربر

-    قابلیت نمایش در نوار وظیفه

-    دسته بندی برنامه های در حال اجرا

-    دارای نمودار گرافیکی

-    تست برنامه ها ، کش ها، استارت آپ و ارائه گزارش

-    ویجت با قابلیت Refresh و بستن برنامه ها


تغییرات نسخه EX :

- رفع مشکلات و بهینه سازی برنامه


نکته:

پیشنهاد می شود همراه این افزونه از دیگر نرم افزارهای مدیریت رم استفاده نکنید.

برای استفاده از GO TaskManager 2.6 باید GOLauncher EX  را نصب داشته باشید. چنانچه GOLauncher EX  را نصب ندارید می توانید از نسخه EX استفاده کنید.


پویا بازدید : 967 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود حذف لایسنس و فعال سازی برنامه های اندروید

همانطور که می دانید برخی از نرم افزارهایی که از مارکت اندروید دانلود می شوند نیاز به تایید لایسنس دارند در غیر اینصورت بعد از مدتی نرم افزار غیر فعال و اجرا نخواهد شد. به همین علت به همراه این نرم افزارها یک فایل فعال ساز نیز ارائه می گردد

 


Lucky Patcher 2.8.1Lucky Patcher 2.8.1
Lucky Patcher 2.8.1
 

 

نرم افزار Lucky Patcher قادر است با جستجو در میان نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی لیستی از نرم افزارهایی که نیاز به تایید لایسنس دارند را به کاربر نمایش دهد و لایسنس آنها را حذف کند تا کاربر بتواند بدون هیچگونه محدودیت از آنها استفاده کند

 


 

پویا بازدید : 900 پنجشنبه 23 آذر 1391 نظرات (0)

توضیحات برنامه موبایل WhatsApp Messenger 2.8.8588 + Plus & Holo Plus Android/ iPhone / Symbian / Blackberry + Whatsapp Emoticon And Skin 1.2

دانلود نرم افزار رایگان برای ارسال SMS, تصویر  ، صدا،.....

WhatsApp Messenger 2.8.8588 + Plus & Holo Plus Android/ iPhone / Symbian / Blackberry + Whatsapp Emoticon And Skin 1.2

 

نرم افزار Viber را به یاد دارید ؟ نرم افزاری که با آن می توانستید پیامک و تماس رایگان برقرار کنید. WhatsApp Messenger یکی دیکر از نرم افزارهای ارتباط دو طرفه می باشد که توسط آن می توانید عکس، ویدئو، صدا ،... را به صورت کاملا رایگان ارسال کنید. حتی شما می توانید با نرم افزارهایی که در دیگر سیستم عامل ها نصب شده اند نیز ارتباط برقرار کنید.


ویژگیها:

- پشتیبانی از سیستم عامل های Android, BlackBerry, iPhone, Windows Phone, Symbian

- اتصال از طریق دیتا و وایرلس

 
- قابلیت چت گروهی

- بدون نیاز به لاگین کردن مداوم 

- ذخیره پیام ها به صورت اتوماتیک و ارسال آنها به کاربر هنگام ورود به نرم افزار

- نمایش مخاطبینی که بر روی گوشی خود WhatsApp Messenger را نصب دارند.


تغییرات نسخه آندروید: 

  - اصلاح مشکلات اتصال
 
- اصلاح مشکلات متفرقه و کرش شدن های برنامه


نکته:


- برای دسترسی آسان تر برنامه در دیگر سیستم عامل ها ، نسخه سیستم عامل های Android, BlackBerry, iPhone, Symbian ارائه شده است.
 البته شاید نسخه های جدیدتری از این سیستم عامل ها نیز ارائه شده باشد.

- امکان تست نسخه های BlackBerry, iPhone, Symbian وجود نداشته است.

- این برنامه تا یک سال رایگان خواهد بود.

- برنامه Whatsapp Emoticon And Skin یک سری شکلک ، تصویر، قاب ، ..... می باشد که برخی از آنها قابلیت ویرایش دارند و از طریق اینترنت آپدیت می شود. با نصب این برنامه می توانید از این امکانات نیز استفاده کنید. این برنامه برای مسنجرهای LINE
WeChatو KakaoTalk نیز قابل استفاده می باشد.

- نسخه Plus و Holo Plus امکانات بیشتری نسبت به نسخه معمولی دارند.
پویا بازدید : 833 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود پکیج Best Top Paid Android Apps October 2012

Best Top Paid Android Apps October 2012

Best Top Paid Android Apps October 2012 | 3.25 GB

دانلود برای اولین بار با لینک مستقیم در بین سایت های ایرانی

توضیحات پست : دانلود پکیج بی نظیر نرم افزار های قدرتمند و غول اندروید …. این بسته شامل 100 ها برنامه کاربردی و گل چین شده سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید هم اکنون از سایت پویا دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید…

پویا بازدید : 929 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار پلیر جدید و فوق العاده Picus Audio Player Pro v1.1156 که این نرم افزار اندروید دارای قابلیت های فراوان همراه با تنظیمات اکولایزر می باشد و قادر به خواندن انواع فرمت های صوتی از قبیل MP3, MP4, M4A, 3GP, WAV, APE, FLAC, and OGG است .این نرم افزار برای گوشی های اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که در ادامه مطلب می توانید دریافت نمایید .

 

پویا بازدید : 1052 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار کاربردی مدریت مصرف باتری Battery Saver DX -Power Widget v1.4.8 شما می توانید یک شیوه ی جدید برای مدیریت انرژی ذخیره شده در باتری به وسیله آنالیز میزان مصرف توسط تمام ماژول های سخت افزاری در اختیار شما قرار دهد . با استفاده از این نرم افزار می توانید دریابید که کدام قطعه دارای مصرف باتری زیادی می باشد و آن را بهینه سازید . این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد .

پویا بازدید : 799 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

با نرم افزار فوق العاده و کاربردی Ringtonium Pro v2.5 به راحتی و با سرعت می توانید رینگتون ها و زنگ های موبایل مورد علاقه خود را ساخته و ایجاد نمایید و برای زنگ موبایل و اس ام اس ( پیامک ) خود استفاده نمایید . . شما همچنین با استفاده از این نرم افزار اندروید قادر خواهید بود رینگتون های دلخواه خود را به صورت مستقیم و با استفاده از میکروفون گوشی ضبط کنید یا از موزیک موجود در گوشی استخراج کنید. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید ۲٫۲ به بالا می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

 

پویا بازدید : 885 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار کاربردی RepliGo PDF Reader v4.0.3 شما می توانید فایل های PDF داخل گوشی اندروید خود را مشاهده نمایید . این نرم افزار در عین ساده بودن دارای قابلیت های جالبی است . . از میان این قابلیت ها می توان به سازگار بودن با اپلیکیشن های Gmail, Dropbox, Evernote و همچنین در اختیار داشتن حالت مطالعه شب که برای جلوگیری از خستگی چشم در تاریکی شب اشاره نمود . این نرم افزار موبایل برای گوشی های اندروید ۲٫۰ به بالا می باشد .

 

 

پویا بازدید : 905 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار کاربردی MyBackup Pro v3.2.2 شما می توانید به راحتی از اطلاعات مختلف روی گوشی خود می توانید پشتیبان تهیه نمایید و به راحتی بر روی گوشی خود بازگردانی نمایید . . با استفاده از این نرم افزار می توانید از اطلاعات مختلف گوشی خود از جمله نرم افزارها، عکس ها، مخاطب ها، گزارش تماس ها، اس ام اس ها، ام ام اس ها و بسیاری اطلاعات دیگر بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کنید . شما می توانید در هر زمانی از اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در زمان دیگری اطلاعات را در گوشی خود یا گوشی های اندرویدی دیگر بازگردانی کنید. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید ۱٫۵ به بالا می باشد که در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می توانید دریافت نمایید .

دانلود نرم افزار تهیه نسخه ی پشتیبان MyBackup Pro v3.2.2 – اندروید

 

 

پویا بازدید : 912 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده Boat Browser v4.0.1 یک برنامه مرورگر اینترنت فوق العاده سریع و هوشمند و همچنین کاربر پسند می باشد که به وسیله ی این نرم افزار اندروید تجربه ای متفاوت از وب گردی و مرور صفحات وب خواهید داشت . از مهم ترین ویژگی های این برنامه پشتیبانی از Add-on می باشد .این مرورگر همچنین دارای قابلیت پشتیبانی از ویدیو ، ویدیو های فلش و یوتیوب و نیز ذخیره سازی کش ها بر روی SD Card می باشد . این مرورگر اندروید برای گوشی های اندرویدی ۲٫۱ به بالا می باشد که در ادامه می توانید دریافت نمایید .

دانلود نرم افزار مرورگر سریع و هوشمند Boat Browser v4.0.1 – اندروید

 

 

تبلیغات
پیامک های ارسالی
رامین قاسمی
سال نو مبارک
محمود سیدی
ميشه تنهايي خنديد ، ميشه تنهايي سفر کرد ، اما سخته تنهايي ، تنهايي رو تحمل کرد
نام فرستنده
متن پیام


پیامک های خود را برای ما ارسال نمایید
تا با نام شما در سایت قرار دهیم : 30004866001441
لطفا در آغاز پیامک (پویا دانلود) را ذکر کنید
الگو : (پویا دانلود) - نام شما و شهر - متن پیامک

پیشواز های موبایل
بروزترین پیشوازهای ایرانسل و همراه اول
بوی عیدی = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
یکی هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
یادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
یکی یکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفیق نیمه راه = 5514627
تو راست میگی = 3313226
هی تو= 3314291
تصمیم = 3313736
تو نزدیکی = 2211397
مغرور = 3313377
چی شد = 3313375
به خدا = 3314733
دیدی = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوایی شدی = 3315201
هوایی شدی دو = 3315202
سریال شیدایی = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گیجه لر=3312873
کیم گلر= 3312879
تقاص = 3314296

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما به کدام بخش علاقه دارید؟
    به کدام سیستم عامل موبایل علاقه دارید؟
    نظر شما درباره قالب جدید سایت چیه؟
    تبلیغات
    اس ام اس راندوم
    پویا دانلود


    نوار ابزار پویا دانلود
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 463
  • بازدید امروز : 1,894
  • باردید دیروز : 3,693
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,587
  • بازدید ماه : 5,587
  • بازدید سال : 513,547
  • بازدید کلی : 5,569,276
  • ساعت
    امکانات سایت
    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/1.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/2.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/3.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/6.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/4.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/5.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/7.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/8.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/9.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/12.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/10.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/11.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/14.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/13.png
    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/15.png

    خبری در راه است