loading...
پویا دانلود
بنر پویا دانلود
پویا دانلود
بازديد کننده گرامي به پویا دانلود خوش آمـديد

:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در پویا دانلود و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
:: امکانات ويژه مانند(چت روم , فال حافظ , تعبير خواب , فال روزانه , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
:: مطالب سايت کاملا مجاز مي باشد و در صورت عدم رضايت صاحب اثر حذف مي شود

:: در بخش نظرات مطالب،عکس،نرم افزار و... درخواستي خود را براي ما بفرستيد تا در سايت قرار دهيم

:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت چپ بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد

سایت تفریحی پویا دانلود ساعات خوشی را برای شما آرزومند است


تبلیغات


پویا دانلود دات آی آر


Hello

پویا دانلود دات آی آر



تبلیغات
تبلیغات
آخرین ارسال های انجمن
پویا بازدید : 8347 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

ZoneAlarm Pro Firewall فایروالی قدرتمند با امکانات امنیتی فراوان برای حفظ امنیت کاربر در مقابله با حملات اینترنتی و نفوذ می باشد. این نرم افزار با کنترل زنده تبادل اطلاعات سیستم با دنیای اینترنت به بررسی تمامی داده ها پرداخته و از هک و نفوذ از طریق اینترنت جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش مانع از حملات اینترنت از جمله هکرها به کامپیوتر خواهد شد و هرگونه ارتباطات مشکوک و یا غیرمجاز توسط فایروال فیلتر خواهد گشت. ZoneAlarm Pro Firewall میتواند با شناسایی این حملات و ارتباطات به امنیت بیشتر کاربر کمک کند. این نرم افزار با دور نگهداشتن هکرها و بلاک نمودن رخنه های امنیتی و مخفی نگهداشتن کاربر در گشت و گذارهای اینترنتی به راحتی میتواند از نشت اطلاعات جلوگیری کند که این مسئله با دارا بودن فایروال دو لایه در این نرم افزار امکان پذیر شده است. در برخی از مواقع ، وبسایت ها و هکرها به بررسی و ذخیره اطلاعات کاربر در هنگام مشاهده وبسایت ها اقدام میکنند ، با وسیله بخش جدیدی به نام Do Not Track که به نرم افزار اضافه شده است ، امکان پیگیری داده های کاربر میسر نخواهد بود. Facebook Privacy Scan نیز باتوجه به اهمیت شبکه های اجتماعی به نرم افزار افزوده شده است تا فیس بوک گردی کاربران کنترل کرده و نقاط ضعف امنیتی آنها را گوشزد نماید.

 

zonealarm firewalll فایروال قدرتمند و کامل ZoneAlarm Pro Firewall 12.0.104.000

 

 

 

 

پویا بازدید : 12151 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان Avast! Free Antivirus 9.0.2007

 

 

 

 

پویا بازدید : 6512 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.5 Final

پویا بازدید : 8424 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 17.0.1241.53 Final

 

 

پویا بازدید : 13003 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

COMODO Internet Security نرم افزاری امنیتی کامل شامل آنتی ویروس و فایروال می باشد که امنیت قابل توجهی را در دنیای اینترنت برای کاربر فراهم می نماید. این نرم افزار دارای ۳ لایه امنیتی قدرتمند جهت محافظت از سیستم کاربر می باشد. از بین بردن انواع ویروس و فایل های مخرب و جاسوس افزارها باعث پاکسازی ویندوز خواهد شد و از طرفی وجود فایروال قدرتمند اجازه نفوذ و دزدی اطلاعات از طریق اینترنت را از بین خواهد برد. کنترل کامل نرم افزارها اجازه اتصال غیرمجاز هیچ نرم افزار و فایلی را به اینترنت نخواهد داد و کاربر از تمامی اتصالات مطلع خواهد بود و کنترل اتصالات در اختیار کاربر است و میتواند نسبت قطع نمودن یا اتصال و یا اتصال با سطح دسترسی محدود آنها اقدام نماید. وجود anti-spyware و anti-rootkit باعث می شود نرم افزاری که به عنوان رایگان ارائه شده است قابل رقابت با نرم افزارهای تجازی قدرتمندی باشد. جلوگیری از باز شدن سایت های آلوده از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود و به این ترتیب سایت های آلوده به انواع بدافزارها یا مشکوک به حملات توسط نرم افزار بلاک شده و قابل بازگشایی نیستند. آپدیت های منظم نرم افزار به سادگی انجام می شود و با اتصال به اینترنت نرم افزار به طور خودکار آپدیت خواهد شد. نرم افزار به صورت زنده و در تمامی ثانیه های فعالیت ویندوز مشغول به کار بوده و تمامی اطلاعات را بررسی خواهد کرد و البته باتوجه به سبک بودن نرم افزار هیچ خللی در دیگر فعالیت های کاربر بوجود نخواهد آمد.

 

COMODO Internet Security آنتی ویروس و فایروال قدرتمند COMODO Internet Security 6.3.297835.2951

 

 

 

 

پویا بازدید : 9182 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security 2014 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند. در نسخه جدید این بسته امنیتی که با نام Kaspersky Internet Security 2014 عرضه شده است، ویژگی های جدیدی به نرم افزار اضافه شده که به چندین مورد در ادامه اشاره می شود. به منظور افزایش امنیت نرم افزارهای اجرایی ویندوز شما، حالت "نرم افزارهای مطمئن" اضافه شده است، عملکرد حالت "Safe Money" بهبود پیدا کرده و شما می توانید از یک مرورگر مشخص برای مراجعه به سایت های بانک و مراکز مالی خود استفاده نمایید. عملکرد بخش "Parental Control" بهبود شگرفی پیدا کرده به طوری که گزینه ی تنظیم اجازه های مختلف به ویندوز در جهت اجرای بازی ها و نرم افزارها اضافه شده است. تغییرات بسیار گسترده ای در این نسخه صورت گرفته که می توانید با مراجعه به سایت اصلی این نرم افزار، از آن ها به طور کامل مطلع شوید. به منظور دانلود این نرم افزار بی نظیر و مشاهده ی آموزش نصب آن، می توانید به ادامه ی این مطلب در وبسایت دانلودها مراجعه نمایید.

 

KIS 2014 cover تضمین امنیت شما با Kaspersky Internet Security 2014 14.0.0.4651 Final

 

پویا بازدید : 8087 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2014 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

KAV 2014 cover آنتی ویروس بی نظیر کسپراسکای 2014 با نام Kaspersky Anti Virus 2014 14.0.0.4651 Final

 

پویا بازدید : 5371 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.2 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Resolved compatibility issues with Google Chrome 30
Fixed downloading of groups of links for several file sharing sites 

پویا بازدید : 7210 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

Added High DPI support
Added a feature to take over https downloads in Google Chrome
Added a feature to show download this video/audio panel for https videos in Google Chrome
Resolved problems with downloading videos from several sites
Fixed bugs

 

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:

1) ابتدا دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا از پاک شدن فایل فعال سازی نرم افزار جلوگیری شوید.

۲) حال فایل دانلود شده خود را از حالت فشرده خارج کنید.

۳) با استفاده از CTRL + ALT + DELETE به قسمت Task Manager و سپس بخش Processes رفته و فایل اجرایی IDMan.exe را پیدا کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه End Process را انتخاب نمایید. (در صورت نبود این فایل اجرایی در لیست Processes به مرحله ۴ بروید)

۴) حال فایل اکسترکت شده در مرحله ۲ را باز کرده و فایل اجرایی موجود را نصب نمایید.

۵) پس از اتمام نصب، فایل Patch را به صورت Run As Administrator اجرا کنید و نرم افزار خود را پچ نمایید. حال به اجرای نرم افزار بپردازید.

توجه: در صورت دریافت اررور Could not found، محل نصب نرم افزار را به صورت دستی وارد نمایید. هنگامی که از شما درخواست جستجو برای فایل اجرایی نرم افزار شد، آن را تایید کنید و فایل اجرایی نرم افزار را که واقع در یکی از دو فولدر Program Files\Internet Download Manager یا Program Files(x86)\Internet Download Manager می باشد انتخاب نمایید و اجازه دهید نرم افزار پچ شود.

 

 

پویا بازدید : 11925 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Agnitum Outpost Firewall Pro محصولی پر قدرتمند جهت محافظت از سیستم در برابر حملات اینترنتی و هکرها و انواع ابزارهای مخرب با استفاده فایروال و دیوار آتش می باشد. حضور در دنیای اینترنت بدون دارا بودن نرم افزار امنیتی قدرتمند ، اشتباه بزرگی است که برخی کاربران آن را نادیده می گیرند. دیوار آتش یا فایروال نیز ابزاری است که به صورت اختصاصی باید مورد توجه قرار گیرد ، حتی اگر روی سیستم نرم افزارهای آنتی ویروس نیز نصب باشد. Outpost Firewall Pro فایروالی قدرتمند و قدیمی است که امکانات فوق العاده ای جهت حفظ امنیت سیستم از نظر دیوار آتش دارا می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه امکانات اتوماتیک فراوانی را برای حفظ امنیت در دنیای وب دارا می باشد و به صورت خودکار تنظیماتی را انجام میدهد ، کاملا امکان شخصی را فراهم آورده است و کاربر میتواند به راحتی تمام اتصالات سیستم به دنیای خارج را بررسی و کنترل نماید و در صورت لزوم تنظیمات خودکار نرم افزار را تغییر دهد. نرم افزار دارای ۶ حوزه اصلی به شرح My Security, Firewall, Proactive Protection, Anti-Spyware, Web Control, Event Viewer که به طور اختصار آنها را میتواند به امنیت من ، دیوار آتش ، حافظت لحظه ای و زنده ، ضد جاسوس افزار ، کنترل وب و نمایش رویداد (اتصالات) معرفی کرد. در بخش My Security امکان مشاهده برنامه های فعال وجود دارد ، در بخش Firewall میتوانید اتصالات به اینترنت و شبکه را بررسی و قفل نمایید ضمن اینکه این بخش پورت های کاربر را تحت کنترل دارد. و شاید مهم ترین و قابل اتکاترین بخش Proactive Protection است که اصلی ترین امکانات امنیتی در آن واقع شده است. Anti-Leak که حفره های امنیتی را پوشش خواهد داد ، System Guard محافظت از سیستم ، Application Guard محافظت از نرم افزارها و امکانات دیگری نظیر قفل کردن فایل ها و پوشه ها ، حذف ویروس ها فلش مموری ها و… در این بخش قرار دارند. anti-spyware نیز دارای ابزاری جهت حذف انواع Trojans, worms, spyware و دزدهای اینترنتی می باشد. Web Control نیز جهت بررسی ایمیل ها و سایت های آلوده است تا از این طریق نفوذ به سیستم صورت نپذیرد.

 

outpost firewall pro فایروال قدرتمند Outpost Firewall Pro 8.1.1.4312.687.1936

 

 


pooya-download.ir

پویا بازدید : 7220 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.17.11 Final

 

پویا بازدید : 5358 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0

 

 

 

 

پویا بازدید : 7431 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

 

avg internet security امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2014 14.0.4117

 

پویا بازدید : 821 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16.2 Final

 

 

پویا بازدید : 1239 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار به پست اضافه شد|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.16 Final

 

 

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Improved IDM download engine
- Fixed problems when downloading from dailymotion sites
- Fixed bugs

پویا بازدید : 767 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

Perfect Photo Suite هفت ابزار فوق العاده را برای کمک به حل هفت مورد از شایع ترین مشکلاتی که عکاسان چهره در فتوشاب دارند، برای شما به ارمغان آورده است. این پلاگین ها بسیار محبوب و کاربرد هستند به طوری که مجله عکس آمریکا از آن ها به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین پلاگین های ویرایش تصویر برای عکاسان، نام برده است. با به کارگیری Perfect Photo Suite شما جدیدترین نسخه های محصولات محبوب onOne را که شامل Perfect Resize برای انجام یک تغییر اندازه ایده آل، Mask Pro برای حذف پس زمینه های ناخواسته، PhotoTune برای تصحیح رنگ، FocalPoint برای فوکوس انتخابی، PhotoTools برای شگفت انگیز نمودن تصویر به وسیله افکت های عکاسی و PhotoFrame ساده ترین و سریعترین راه برای Frame گذاری، ایجاد آلبوم و … می باشند را در اختیار خواهید داشت.

 

onOne Perfect Photo Suite Premium Edition v7.1.1 مجموعه پلاگین های فوتوشاپ onOne Perfect Photo Suite PE 7.5

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار onOne Perfect Photo Suite Premium Edition v7:
- تغییر سایز ایده آل تصویر
- افزودن افکت های عکاسی بی نظیر  
- امکان ایجاد یک album layouts
- افزودن لایه به Lightroom و Aperture به وسیله Perfect Layers
- تصحیح رنگ تصاویر
- ایجاد bokeh زیبا به وسیله FocalPoint
- حذف پس زمینه های ناخواسته
- و …

 

پویا بازدید : 721 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن SnapFlow ابزاری است که به شما کمک می‌کند از ویدیوها و فیلم‌هایتان عکس‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. با این اپلیکیشن شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین عکس‌های یک ویدیو را شناسایی کنید و سپس با مقایسه‌ی آن‌ها و گزینش بهترین گزینه، یک عکس با کیفیت از آن قسمتی از فیلم که می‌خواهید داشته باشید. این اپلیکیشن از اکثر فرمت‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند، از جمله‌ فرمت‌های Quicktime و فرمت‌های HD که توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

snapflow mac عکس برداری حرفه‌ای از ویدیوها با SnapFlow 1.0.2   مک

پویا بازدید : 815 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

طراحی های سه بعدی امروزه به وسیله نرم افزارهای مختلف طراحی حرفه ای برای کاربرانی که در زمینه های گرافیکی فعالیت می کنند به امر آسانی تبدیل شده است. استفاده از نرم افزارها و به خرج دادن خلاقیت های فردی در خلق و تولید تصاویر و یا شخصیت ها در طراحی های سه بعدی به وسیله این نرم افزارها به راحتی امکان پذیر می باشد. امروزه شرکت های نرم افزاری ای که در زمیه ساخت برنامه های گرافیکی فعالیت دارند نرم افزارهایی را نیز برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف به کاربران خود ارائه می کنند. ۳D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود.

 

3 D Coat طراحی ساده اما حرفه ای 3بعدی با 3D Coat 4.0.03 Final

 

پویا بازدید : 772 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.15 Final

 

پویا بازدید : 831 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 21.0 Final

پویا بازدید : 1057 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به درخواست آقای سلیمانی (کاربر گرامی سایت)

Bros TS Converter 3.1.1.108 حتما تا به حال به فایلهایی با پسوند TS برخوردید که امکان باز کردن آن با نرم افزار های پخش کننده فایلهای تصویری و چند رسانه ای نبوده است این فایلها را بیشتر کسانی که از طریق رسیور فیلمی را ضبط می کنند می شناسند چون اکثر رسیور ها فیلم ها را با این پسوند رکورد می کنند نرم افزاری که امروز برایتان آماده کرده ایم نرم افزار تبدیل فایلهای TS به فرمت های دیگر نظیر: AVI, ASF, MP4, MOV, FLV, DivX, Xvid, MPEG1, MPEG2, MKV است که این امکان را به شما می دهد که به راحتی فایلهای ظبط شده خود را به VCD یا DVD تبدیل کرده و در DVD Player خود آنرا با کیفیت عالی مشاهده نمایید. نکته قابل توجه در این نرم افزار سرعت خوب آن در زمان تبدیل فایل می باشد که خوشبختانه کیفیت فایل اصلی را تحت تاثیر زیادی قرار نمی دهد .
 

قابلیت های نرم افزار Bros TS Converter:
  • تبدیل فایل های ویدئویی TS به فرمت های رایج تصویری چون MOV, AVI, MPEG, FLV, MKV و همچنین تبدیل به فرمت فایل های صوتی چون MP3, WAV, AAC, AC3 و ...
  • تنظیم روشنایی ویدئو، کنتراست، Saturation  برای کیفیت خروجی بهتر
  • اسپیلیت ویدئوی TS به چندین قسمت کوچک برای تبدیل جداگانه
  • امکان پیش نمایش ویدئوی TS و گرفتن اسنپ شاپ
  • تبدیل ویدئوهای TS فقط در چندین ثانیه و صرفه جویی در زمان شما
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • و ...

 

پویا بازدید : 729 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ، کلاهبرداری های ایمیل، ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و متوقف و… جلوگیری کنید. یک راه حل جامع که شامل تمام ویژگی های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی به همراه فایروال قدرتمند می باشد. بخش های اصلی نرم افزار شامل antivirus, anti-spyware, antispam, و firewallمی باشد که برای برقراری امنیت کامل بسیار حائز اهمیت هستند. قابلیتی به نام avast! SafeZone نیز برای خرید های اینترنت و بانکداری الکترونیک تعبیه شده اند که به کاربر کمک میکند با ایجاد ناحیه امنیت به انجام امور بانکداری و خرید اینترنتی بپردازد. بخش فایروال و آنتی اسپم نیز با ایجاد لایه های امنیت از رسوخ هکرها و دسترسی های غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورند. قابلیت Sandbox نیز برای اجرا نرم افزارها و فایل های مشکوک به صورت امن و تست امنیتی انها می باشد. Hybrid cloud technology نیز برای بررسی زنده سیستم و جلوگیری از اجرای هر نوع ویروس می باشد که به این ترتیب امکان اجرای فایل های مخرب بسیار کاهش می یابد.

 

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final

 

پویا بازدید : 762 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان بهترین، پرسرعت ترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود در اینترنت

Internet Download Manager v6.15 Build 7 Final Retail

نصب و استفاده از این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم

پویا بازدید : 826 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

ورژن جدید محبوب ترین و پرسرعت ترین مرورگر اینترنت جهان منتشر شد

دانلود رایگان Mozilla Firefox v19.0.1 Final

جدیدترین نسخه از جستجوگر محبوب و فوق العاده قدرتمند و سریع فایرفاکس منتشر شد. در نسخه جدید شاهد افزایش کیفیت و کارایی این مرورگر پرطرفدار هستیم.

 NEW
- Built-in PDF viewer
.
CHANGED
- Canvas elements can export their content as an image blob using canvas.toBlob()
- Startup performance improvements
.
DEVELOPER
- Debugger now supports pausing on exceptions and hiding non-enumerable properties
- Remote Web Console is available for connecting to Firefox on Android or Firefox OS (experimental, set devtools.debugger.remote-enabled to true)
- There is now a Browser Debugger available for add-on and browser developers (experimental, set devtools.chrome.enabled to true)
- Web Console CSS links now open in the Style Editor
.
HTML5
- CSS @page is now supported
- CSS viewport-percentage length units implemented (vh, vw, vmin and vmax)
- CSS text-transform now supports full-width
.
FIXED
- Windows 8 only: Fixed stability issue for some AMD Radeon HD graphics cards (v19.0.1)
- Certain valid WebGL drawing operations are incorrectly rejected, leaving incomplete rendering in affected pages
- Starting Firefox with -private flag incorrectly claims you are not in Private Browsing mode
- Plugins stop rendering when the top half of the plugin is scrolled off the top of the page, in HiDPI mode

.

برخی ویژگی های Mozilla Firefox:
1- جستجوی سریع صفحات
2- امکان جستجوی سریع در سایتهای مختلف از طریق نوار جستجو
3- امکان استفاده از افزونه های قدرتمند و متنوع
4- محافظت از شما در مقابل سایتهای مخرب
5- کنترل بهتر پلاگین های مرورگر
6- امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس سیستم شما
7- شناسایی سایتهای جعلی
8- امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی
9- دارا بودن نرم افزار مدیریت دانلود درونی به همراه امکان ادامه دانلود فایل
10- دارا بودن نسخه های مختلف برای سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مکینتاش
و ….

 

پویا بازدید : 880 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود رایگان بهترین، پرسرعت ترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود در اینترنت

Internet Download Manager v6.15 Build 2 Final Retail

نصب و استفاده از این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم

نسخه اختصاصی Retail همراه با پچ های فعال سازی

.

دانلود منیجر IDM یا Internet Download Manager یکی از قدیمی ترین و پرسرعت ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود از اینترنت میباشد. این نرم افزار کم حجم و کم نظیر با شتاب دانلودی که دارد میتوان جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار مدیریت دانلود داخلی خود ویندوز که مخصوص مرورگر IE هست و یا مدیریت دانلود مرورگر مورد استفاده شما، باشد. شتاب دهنده دانلود این برنامه، یکی از بی رغیب ترین ها بوده که با آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی، اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگرها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاصی در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتواند سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش دهد. قابلیت های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که تنها با نصب و استفاده از آن، متوجه خواهید شد.

.

What’s new in version 6.15 Build 2?
- Fixed a critical bug in download engine
- Added download panel for selected links in Chrome browser
- Added support for SeaMonkey 2.15 and 2.16

 

IDM 6.15 Build 2 Final Retail

پویا بازدید : 834 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

Mozilla Firefox 19.0 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
  • واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
  • سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
  • داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
  • امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
  • جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup bloker)
  • محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
  • مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
  • استفاده ساده تر از نرم افزار
  • پشتیبانی از HTML نسخه 5
  • پشتیبانی از نسخه 3 CSS
  • امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
  • کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
  • سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
  • آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
  • امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
  • امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
  • کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
  • انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
  • و ...
پویا بازدید : 1029 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

عرضه هشت نسخه از ویرایشگرا سه بعدی Carrara 8 توسط شرکت Eovia که در حال توسعه DAZ برنامه است . این سومین انتشار از برنامه های تحت نام تجاری DAZ ، و بسیاری از خلاقیت و نوآوری است . ابزار بهبود یافته برای ایجاد انیمیشن  گنجاندن در برنامه ماژول DAZ استودیو Puppeteer . ابزار بهبود یافته برای تنظیم روشنایی و پشتیبانی از IES .

پویا بازدید : 887 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

Opera یکی از سریعترین و انعطاف پذیر ترین مرورگرهای اینترنت می باشد . با استفاده از پوسته های مختلف ، پنل های سفارشی و وسایل دیگر که به پیکربندی رابط که ظاهر را می توان فراتر از به رسمیت شناختن تغییر دهید . این برنامه اجازه می دهد تا در پرواز “ حالتی است برای غیر فعال کردن و فعال کردن برنامه ، اما همچنین دارای تکنولوژی اختصاصی پوسته پوسته شدن صفحات وب که از طریق آن کاربران مرورگر میتوانند تقریبا یک نوار اسکرول افقی را ببینند .

پویا بازدید : 941 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

Serif MoviePlus نرم افزار قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدئویی دیجیتال با راه حل آسان و با استفاده از ابزار و افکت های مختلف ویدیویی خیره کننده برای ساخت ویدیو . تولید فیلم های حرفه ای و  رایت آن بر روی DVD یا Blu-ray و یا به وب سایت برای به اشتراک گذاشتن با دوستان ، خانواده و یا جهان . لذت بردن از خاطرات خود در بالاترین کیفیت زمانی که شما با ویرایش و خروجی ویدیو با کیفیت HD .  پشتیبانی از AVCHD ™ و فرمت های HDV ™ و آثار بزرگ با تصویر Full HD 1080، ۷۲۰p و ۶۵۰p .

پویا بازدید : 874 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

Comodo Antivirus 6.0.264710.2708 شركت نرم افزاري Comodo Group به تازگي نرم افزار ويروس كش قدرتمند و در عين حال رايگاني را عرضه نمده اند كه قادر به محافظت از سيستم شما در مقابل تعداد بسياري زيادي و تقريبان تمامي ويروس ها , كرمها و تروجان هاي شناخته شده تا كنون است . بي شك ويژگي هاي خوب و مناسب  نسبت به ويروس كش هاي مشابه و رايج بازار در كنار عرضه ي رايگان اين محصول همراه با به قدرت بالاي به روز رساني ديتابيس نرم افزار سبب محوببيت سريع تر و پيدا كردن كاربران فراواني براي اين محصول خواهد شد .


برخي ويژگي هاي كليدي ويروس كش قدرتمند و رايگان Comodo Antivirus
  • On Access Scanning : محافظت به صورت آني و Real-Time عليه خطرات .
  • On Demand scanning : اسكن و چك كردن براي ويروس به صورت آني و با يك كليك .
  • Automatic Daily Update : آپديت روزانه و خودكار نرم افزار براي مطلع شدن از آخرين ويروسهاي روز جهان .
  • Email Scanning : چك كردن Email هاي ورودي به سيستم و پاكسازي آنها از انواع ويروس هاي اينترنتي.
  • Process Monitoring : زير نظر داشتن دائم پروسه هاي در حال اجرا در سيستم براي يافتن پروسه هاي مشكوك ومخرب .
  • Worm Blocker : جلوگيري از ورود كرم ها و نرم افزار هاي مشكوك به سيستم .
  • In- depth Reporting : دادن جزييات و گزارش هاي كامل فعاليت هاي برنامه .
  • Pro-active virus defense : بخش جالب نرم افزار كه به شما امكان معرفي فايل مشكوك را به شركت Comodo مي دهد تا آنها به بررسي كامل آن فايل مشكوك بپردازند .
  • Easy, User Friendly interface  : ظاهر آسان و آشناي نرم افزار .
  • Scan Scheduling : زمان بندي فعاليت هاي جستجوي ويروس و اجراي آن سر زمان معين .
  • Dedicated Quarantine Facility : ويژگي قرنطينه كردن فايلها و ويروس هاي مخرب براي توقف فعاليتشان .
  • Advanced Heuristic detection Engine : سود بردن از ويژگي پيشرفته ي Heuristic Detection براي يافتن ويروس ها و فايلهاي مخرب ناشناس .
  • Scan Removable Devices : چك كردن تمامي درايو هاي مجازي و قابل انتقال مانند CD's, DVD's, External Drives, USB Devices, Digital Cameras .
  • Scans Network drives : چك كردن درايو هاي مختلف در داخل شبكه .
  • Scans Compressed Files : جستجو حتي ميان فايلهاي فشرده و آرشيو .
  • Does not hog system resources : مصرف بسيار كم از حافظه و Resource هاي سيستم !
payam-resan.com
پویا بازدید : 822 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

soft98

Comodo Firewall 6.0.264710.2708 شرکت Comodo یکی از معروفترین و معتبرترین شرکت های اینترنتی است که در زمینه ی امنیت و شبکه فعالیت می کند.
این شرکت که از معدود شرکت های ارائه دهنده ی اعتبارات الکترونیکی است (SSL) توانسته است جایگاه محکم و خوبی در بین رغیبان غول پیکری مانند Verising برای خود باز کرده است و رغیب سرسخت برای آن ها به حساب می آید. با رفتن به سایت این شرکت و دیدن فعالیت های آن می توان به این مهم رسید.این شرکت تازگی ها شروع به ارائه برخی سرویس های رایگان کرده است که از جمله ای این سرویس ها می توان به برنامه ی Comodo Firewall که یک برنامه ی شخصی است و همانگونه که از نامش مشخص است یک دیواره ی آتش است (فایروال-Firewall). شاید با دیدن این مطلب این برنامه بتازگی ها وارد شبکه شده است نتوان به قدرت آن پی برد ولی کافیست که مقداری کنجکاوانه به آن نگاه کنیم تا به توانایی های بالای آن که می توان به جرات گفت در بین رغیبانی همچون F-Security, McAfee, BitDefender, KasperSky, Panda, PC-Cilin... نه تنها چیزی کم ندارد و شاید به توان به جرات گفت که یک سر و گردن هم از آن ها بالاتر است !

 

ویژگی های نرم افزار Comodo Firewall :
  • کاملا رایگان و بدون محدودیت در استفاده
  • قابل استفاده در سیستم عامل ویندوز XP
  • مانیتورینگ کامل پهنای باند ورودی و خروجی به سیستم در شبکه
  • نمایش میزان امنیت شما و درجه دهی به آن
  • دارای دیتابیس کامل از انواع فایلهای مخرب با قدرت شناسایی هزاران فایل مخرب
  • امکان تعیین اجازه استفاده از اینترنت برای برنامه های مختلف
  • استفاده از حداقل منابع سیستم

payam-resan.com

پویا بازدید : 761 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

4Videosoft Blu-ray Ripper

4Videosoft Blu-ray Ripper 5.0.30.14098 نرم افزار در زمینه ریپ کردن دیسک های Blu-Ray می باشد که شما با استفاده از آن به آسانی قادر خواهید بود تا تمامی محتویات درون دیسک های Blu-ray را ریپ و سپس به فرمت های دیگر صوتی و تصویری تبدیل کنید. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فرمت های بلوری را نیز به فرمت های دیگری نظیر H.264/MPEG-4 AVC, H.264, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, MPG, DivX, XviD, AVI, FLV, MP4, M4V, MKV, MOV, 3GP, 3G2, MTV, SWF, WMV, ASF, DPG, TS, DV, VOB, AMV, WebM تبدیل کنید و حتی فرمت های DVD را توسط این نرم افزار ریپ کنید و در دستگاه های قابل پخش مانند iPad, iPad 2, iPhone, iPod, Apple TV, PSP, Creative Zen, Zune آنها را تماشا کنید. همچنین شما می توانید در زمان ریپ و تبدیل اقدام به ویرایش ویدیو کرده و مقدار نور و تنظیمات مربوط به رنگ ویدیوها را نیز تغییر دهید و یا در صورت نیاز واترمارک مورد نظرتان را نیز به ویدیوها اضافه کنید. البته این نرم افزار از ویدیوهای HD مانند MTS, TS, M2TS, MPG, MPEG, MP4, WMV, QuickTime HD MOV نیز پشتیبانی به عمل می آورد .

د
پویا بازدید : 1323 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

Raise Data Recovery

Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.3 یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 



پسورد فایل فشرده : soft98.ir

 

 

پویا بازدید : 1042 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر به بازیابی اطلاعات از دست رفته خود می باشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربران می توانند به راحتی اقدام به عمل بازگردانی فایل ها نمایند ، تنها کافیست تا با چند کلیک و کمی انتظار لیست فایل های پاک شده از سیستم و قابل بازیابی را مشاهده کنند و سپس با انتخاب هر یک از آن ها به بازیابی آن ها اقدام کنید. در این نرم افزار قابلیت پیش نمایش تعدادی از فرمت ها ، نظیر فرمت های عکس امکان پذیر می باشد. این نرم افزار یکی از محصولات کمپانی PcTools می باشد.

 


از ویژگی های PC Tools File Recover 9.0.0.152 :

PC Tools File Recover

  • توانایی بازگردانی فایل های مختلف پاک شده
  • پشتیبانی از فرمت های مختلف و قابلیت بازگردانی آنها
  • لیست نمودن تمامی فایل های پاک شده قبل از انجام عملیات بازیابی
  • توانایی جستجوی یک فرمت خاص برای بازگردانی فایل ها
  • توانایی بازیابی فایل هایی که بعد از Error های پارتیشنی از بین می روند

 توضیحات :

  • در هنگام نصب نرم افزار لازم نیست سریال رو وارد کنید. نرم افزار رو نصب کنید . فایل runme که در پوشه keygen قرار دارد رو در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید و فایل runme رو اجرا کنید و در این قسمت سریال رو وارد کنید.


پسورد فایل فشرده : soft98.ir


پویا بازدید : 1777 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)






ESET Smart Security















ESET Smart Security 5.2.9.1 Final

آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

بخش های اصلی تشکلیل دهنده ESET Smart Security 5.2.9.1 Final :
  • دارای فایروالی قدرتمند که تمامی ترافیک های رد و بدل شده بین کامپیوتر محافظت شده و دیگر کامپیوتر ها را در یک شبکه محلی زیر نظر می گیرد
  • برخی از کارایی های این فایروال:
  • مرور همیشگی برنامه هایی که از پروتکل های HTTP و POP3 استفاده می کنند (این پروتکل ها برای وبگردی، گرفتن و فرستادن ایمیل مورد استفاده قرار می گیرند) برای آلودگی ها
  • جلوگیری از حملات در شبکه های سطح پایین که امنیت کمتری دارند
  • فیلتر کردن اطلاعات ورودی و خروجی بر اساس قوانینی که کاربر وضع می کند
  • زیر نظر گرفتن همیشگی تغییرات صورت گرفته در فایل های اجرایی
  • Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
  • NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
  • Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
  • Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
  • Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.
  • ESET Anti Spam:
  •   پشتیبانی از فرمت RCF ایمیل ها
  • قابلیت ایجاد Blacklist و Whitelist
  • قابلیت کنترل چندین پیام به صورت همزمان
  • یکپارچگی کامل با نرم افزار Microsoft Outlook
پویا بازدید : 1368 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

BitDefender USB Immunizer

BitDefender USB Immunizer 2.0.0.8 از درایو های قابل حمل در برابر ویروس اتوران که از طریق حافظه های قابل حمل به سیستم شما حمله میکند محافظت میکند.این برنامه ابزاری ساده می باشد که میتواند شانس آلوده شدن درایوهای یو اس بی فلش و سیستم را به وسیله ویروس های اتوران کاهش دهد.این برنامه از دو بخش تشکیل شده است.بخش اول برنامه مربوط به ایمن سازی دستگاههای ذخیره سازی USB یا کارت های SD در برابر آلوده شدن به وسیله ویروس های مبتنی بر اتوران می باشد.در این حالت حتی اگر دستگاه ذخیره سازی شما به سیستمی که آلوده به این ویروس باشد متصل شده باشد این ویروس اتوران قادر به ایجاد فایل autorun.if بر روی دستگاه شما نخواهد بود،و در بخش دوم به وسیله منویی که در حین استفاده از برنامه نمایش داده میشود گزینه ای برای غیر فعال کردن اتوران در این نوع دستگاهها وجود دارد که هر موقع شما یک حافظه آلوده که ایمن سازی نشده است را سهوا به سیستم خود متصل می کنید،کامپیوتر شما اجازه اجرای اتوماتیک آن را نخواهد داد.

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم 3 مگابايت

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

 

پویا بازدید : 1258 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
 
نسخه جدید مرورگر محبوب و قدرتمند موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox 9.0.1 Final
 نسخه نهایی مرورگر Mozilla Firefox یعنی Mozilla Firefox 14.0.1 Final را برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
پویا بازدید : 1649 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود : Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera v11.61 Build 1250 Final:
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

طريقه فعالسازي :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- نرم افزار به صورت رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد.

 

   دانلود:

 

پویا بازدید : 1390 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزاری قدرتمند که برای سیستم عامل ویندوز 7 طراحی شده تا بتواند کم و کسری های این ویندوز را تا حدود زیادی جبران کند. بهینه سازی و حذف فایل های اضافی می تواند نقش مهمی را در افزایش کارآیی این ویندوز ایفا کند. این system utility قدرتمند با ترفند های مختلف که مجموع آن ها به 30 تابع می رسد نهایت کارآیی را به کاربران هدیه دهد. بخش های مختلف Yamicsoft Windows 7 Manager به 7 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل هستند.

Information : در این بخش کاربر می تواند اطلاعات دقیق و صحیح سیستم خود را اعم از سیستم عامل و اطلاعات مربوط به آن و همچنین انواع اطلاعات مربوط به سخت افزارها را به نمایش درآورد. نمایش اطلاعاتی از کارآیی سیستم و فعالیت هایی که پردازنده و حافظه رم از خود نشان می دهند از خصوصیات این مرحله از نرم افزار است.
Optimizer : این بخش از نرم افزار یکی از قابلیت های مهم و کلیدی است که با استفاده از آن کاربر می تواند با یک بهینه سازی کلی سیستم از حافظه رم گرفته تا پردازنده اصلی سیستم و همچنین موتور گرافیکی نهایت کارآیی را به دست بیاورد.
Cleaner : این امکان هم تا حدود زیادی به همان افزایش کارآیی شبیه است اما عملکرد آن اندکی متفاوت خواهد بود و به جای این که به صورت مستقیم عمل کند با پاکسازی سیستم و فایل های اضافی در بخش های مختلف به کارآیی بهتر سیستم و دسترسی سریعتر به فایل ها کمک زیادی می کند. حذف فایل های اضافی در رجیستری یا فایل هایی که از وبگردی ایجاد می شوند نقش مهم را در افزایش کارآیی ویندوز 7 ایفا خواهند کرد.
Customization : قابلیتی که بیشتر سلیقه ای بوده و کاربر برای مثال می تواند فایل هایی که در هنگام اجرای ویندوز بارگزاری می شوند را از حالت اتوماتیک اجرا خارج کند یا ویرایش گزینه های راست کلیک در ویندوز و بسیاری گزینه های دیگر که کاملا سلیقه ای هستند.
Security : مرحله امنیت هم هرچند زیاد به کارآیی و افزایش آن ربطی ندارد اما در تکمیل قابلیت های ویندوز 7 و مدیریت هرچه بهتر آن می تواند بسیار مفید واقع شود. امنیت در بخش های مختلف ویندوز و خصوصی سازی بسیاری از فایل ها از مهم ترین نکته هائیست است که اکثر کاربران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
Network : بهینه سازی کانکشن ها هم با قابلیت پشتیبانی از انواع آن ها یکی دیگر از بخش های اصلی Yamicsoft
Windows 7 Manager را تشکیل می دهد.
Misc. Utilities : این مورد هم آخرین گزینه است که کلکسیونی از امکانات مختلف را در خود جای داده تا کاربر بتواند با استفاده از آن ها بیشترین کارآیی را از ویندوز 7 به دست آورد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager v2.0.3 :
- نمایش اطلاعات کامل سیستم اعم از سخت افزاری و نرم افزاری
- بهینه سازی بخش های مختلف سیستم عامل
- پاکسازی هارد دیسک ، رجیستری و بخش های مختلف سیستم عامل
- امکان مدیریت تنظیمات در ویندوز به صورت کاملا حرفه ای
- ایمن کردن بخش های مختلف در سیستم عامل
- انجام تنظیمات و بهینه سازی کامل شبکه ها در ویندوز 7
- حجم پائین و نصب سریع و آسان
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود:6 مگابایت

 

تبلیغات
پیامک های ارسالی
رامین قاسمی
سال نو مبارک
محمود سیدی
ميشه تنهايي خنديد ، ميشه تنهايي سفر کرد ، اما سخته تنهايي ، تنهايي رو تحمل کرد
نام فرستنده
متن پیام


پیامک های خود را برای ما ارسال نمایید
تا با نام شما در سایت قرار دهیم : 30004866001441
لطفا در آغاز پیامک (پویا دانلود) را ذکر کنید
الگو : (پویا دانلود) - نام شما و شهر - متن پیامک

پیشواز های موبایل
بروزترین پیشوازهای ایرانسل و همراه اول
بوی عیدی = 30308
اي حرمت = 30296
دوست دارم = 30896
دلم گرفته = 30202
عشق اول = 30464
یکی هست = 30880
هرگز نشد = 30470
قرار نبود = 30475
یادته = 30895
خاطره ها = 30875
حلالم کن = 4413389
یکی یکدونه = 5515404
ساعت رفتن=5514691
رفیق نیمه راه = 5514627
تو راست میگی = 3313226
هی تو= 3314291
تصمیم = 3313736
تو نزدیکی = 2211397
مغرور = 3313377
چی شد = 3313375
به خدا = 3314733
دیدی = 3314737
دوست دارم = 3315193
هوایی شدی = 3315201
هوایی شدی دو = 3315202
سریال شیدایی = 2211520
برو فکرشم نکن = 5513986
گیجه لر=3312873
کیم گلر= 3312879
تقاص = 3314296
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما به کدام بخش علاقه دارید؟
    به کدام سیستم عامل موبایل علاقه دارید؟
    نظر شما درباره قالب جدید سایت چیه؟
    تبلیغات
    اس ام اس راندوم
    پویا دانلود


    نوار ابزار پویا دانلود
    Get our toolbar!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 513
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 295
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 463
  • بازدید امروز : 2,015
  • باردید دیروز : 3,693
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,708
  • بازدید ماه : 5,708
  • بازدید سال : 513,668
  • بازدید کلی : 5,569,397
  • ساعت
    امکانات سایت
    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/1.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/2.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/3.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/6.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/4.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/5.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/7.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/8.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/9.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/12.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/10.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/11.png

    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/14.pnghttp://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/13.png
    http://up.dj-tafrih.ir/Pictures/ico_emkan/15.png

    خبری در راه است